Bałkanistyka

Bałkanistyka
Celem niniejszej strony jest przede wszystkim promowanie wiedzy o Półwyspie Bałkańskim. Odwiedzaj tę stronę każdego dnia i zawsze dowiesz się czegoś nowego o codziennym życiu na Bałkanach od czujnych obserwatorów!

Sunday, March 11, 2012

Kot i ja


Ja i on, on i ja
Kto z nas kogo lepiej zna?
Choć wiem niby czego chce
Jakoś się wymyka mnie
Nie wiem nigdy, gdzie się skrywa
Kiedy z domu mi wybywa
Kiedy wraca i czy wróci?
Wiem natomaist, gdy się smuci
Wiem, gdy jest zadowolony
Stan mruczeniem oznajmiony
Ale nie wiem czego chce
I jak bardzo kocha mnie
Czy przychodzi tylko z głodu ?
Czy powraca tylko z chłodu ?
Czy ma do mnie przywiązanie
Czy jest smutny na rozstanie?
Rozpoznaję jego dąsy
Gdy z syczeniem stroszy wąsy
Kiedy senny lub spragniony
Jednak ciągle niezgłębiony
Kot naturę taką ma
A mnie bardzo dobrze zna
Wie co robię, kiedy, jak
Rozpoznaje każdy znak
Na uległość się nie godzi
I ścieżkami swymi chodzi.

- Agata Kalinowska-Bouvy


No comments: