Bałkanistyka

Bałkanistyka
Celem niniejszej strony jest przede wszystkim promowanie wiedzy o Półwyspie Bałkańskim. Odwiedzaj tę stronę każdego dnia i zawsze dowiesz się czegoś nowego o codziennym życiu na Bałkanach od czujnych obserwatorów!

Friday, February 4, 2011

Odznaczenie Pani Elżbiety Barakowskiej

Dzisiaj miałam przyjemność, jako przedstawiciel Fundacji Młodej Polonii w Macedonii, być obecna na szczególnym wydarzeniu, ponieważ w Ambasadzie RP w Skopje nastąpiło wręczenie odznaczenia Medalu Komisji Edukacji Narodowej, o które wystąpili J.E. Pan Karol Bachura Ambasador RP w RM i Pani Konsul Adrianna Warchoł w imieniu całej Ambasady dla Pani Elżbiety Barakowskiej, żeby docenić jej wysiłki i jej charytatywną pracę w sobotniej szkółce języka polskiego przez około 10 lat!

Było mi szczególnie miło osobiście pogratulować i wręczyć różę mojej byłej nauczycielce języka polskiego - Pani Eli, która bardzo przyczyniła się do tego aby we mnie iskierka która tliła się dla mojej matczynej Polski, przerodziła się w ogień, który nie pozwolę, by kiedy kolwiek zgasł! To właśnie dzięki Pani Eli dzisiaj wiem że: "-UJE się nigdy nie kreskuje!". :)



















No comments: